fredag 31 oktober 2008

buhhhhh.....


Nu har det varit bus eller godis, och Axel var utklädd till Drakula , men jag tror att vi misslyckades lite med kostymen för alla trodde att han var Charlie Chapplin nå,ja Axel brydde sig inte nämnvärt över det då han ändå fick hela sin påse full med godis på nolltid.
Så det vart en ganska kort tur vi tog.
Vi gick med fam. Perfekt. Som hade laddat extra mycket idag,förutom häxan och deras miljoner pumper av alla de slag, råtter och skelett över allt. Även belysningen var i läskiga ljus.
Så kom det ur deras soptunna en vampyr upp, och så hade dom tagit ut högtalare som ljöd läskiga ljud.
Pappan hade klätt ut sig till en gorilla tom fötterna var riktiga gorilla fötter.
Mamman var en fe, pojken hockyproffs, en flicka cheear leader, och en flicka prinsessa, å då menar jag prinsessa.
Själv lyckades jag inte fullt lika bra med min klädsel då jag tog min mammas gammla lila klänning och en peruk som var tovigare än allt, men av ren artighet så berömde dom Axels dress.
(vilket jag fick påpeka att det var Drakula).Moooooohhhhhahahahha.....
Anna är nu ute med sin vän Margret, som var utklädd till Super Mario.
Anna själv skulle vara en Pirat, hoppas att dom har kul.
Så har man varit med om detta också, precis som i en film.
Vänta det ringer på dörren.......

Oj,oj,oj,,,,,, nyss kom det en kille med en mask som det rann blod nerför ansiktet hela tiden ,hur dom ny lyckats med det.

Viktoria

Ps. Jag har iaf lyckats med toaproblemet, ni vet vad........

Inga kommentarer: