onsdag 22 oktober 2008

Men se det snöa , men se det snöa , det var väl roligt hurra!!

Japp det är sant, idag när jag skulle gå med Anna till skolan så kom de första snöflingorna för året.
Men jag hoppas att vi får njuta av hösten några veckor till innan vintern är här.
Det var kallt idag så nu är det bara att ta fram vinterkläderna , å stor shoppa till Axel.
För han var iiiiis kall om händerna när vi kom hem, som tur är så har vi fått en massa vinterkläder av Magnus å Carina som passar perfa nu , tjohooooo!!!! vi tackar å bockar.
Apprå på brossssan så guuuud vad jag längtar efter Victor , han är ju världens myspropp.
Det är för den delen Oscar å Melker med, tänk att jag har världens finaste brorsbarn.

Nej nu måste jag utföra mina plikter som hemmafru.

Viktoria

2 kommentarer:

Hannah sa...

Heej!
Va kul att du fixat blogg :)
Hoppas allt är bra där borta.
Kram Hannah

Tanja sa...

Hej Viktoria!

Säger som Hannah. Vad kul att ni fixat blogg :)

Hälsa familjen och lycka till med körkortet imorgon.

Skriver mer sen i mailet.

Puss & Kram