måndag 20 oktober 2008

måndagkväll

Hej igen

Nu är det kväll här , å jag har gått å lagt mig för att plugga till teoriprovet jag ska göra
på Torsdag, men det verkar som att jag hittar på allt annat än att läsa Drivers handboken.
Pontus är på NHL nu , ååååå..... vad kul det ska bli att höra hur det har varit, när han kommer hem.
I natt hade jag värsta mardrömen om Agnes, jag saknar henne sååååå......
Tittade på ett kort på henne när hon var typ 3år , å tänkte att det där var ju igår , men det är 10år sedan. Å vart har då tiden tagit vägen ????????? Ja jag vet inte, ska det vara så här??????
I morgon är väl Axel 13år och i målbrottet, med finnar å fett hår. Men just nu är hans stora passion
rattar å då menar jag bilrattar, han kan ratta hur länge som helst, även datorer är av stoooort intresse då han nu har listat ut hur man drar med fingret för att flytta pilen och trycka , han är sin far upp idagen , bilar å datorer. Jag tror att det ligger en stark gen från farfar Mats då även han har samma intresse.

Nej nu ska jag sova

Puuuuuussss
Piss å gå å lägg dig.

Viktoria

Inga kommentarer: