tisdag 28 oktober 2008

så har vi en ny tvättmaskin

Idag kom dom med den nya tvättmaskinen, men jag tror att killarna hade bråttom för när dom skulle ta den gamla så hade dom inte tid att skruva av vattenslangarn, så dom skar dom av, japp så var det fixat.
Anna har varit hemma idag för hon har ont i halsen mm. Jag tror att vi inte har vant oss än vi de nya bakterierna i detta land.
Det har regnat nästan hela dagen vilket har varit bra för mig för jag har börjat att fixa lite i gästrummet , om det nu är någon som skulle vilja komma hit.
Jag har precis pratat med mitt fosterbarn Kicki, världens underbaraste människa.
Jag hoppas verkligen att du och Henke kommer hit till oss och hälsar på.
Jag är så otroligt stolt över Kicki , hon är en person som måste ha ett psyke av stål.
Tänk att man kan älska någon som sitt barn fast det inte är det, fast jag skulle gärna vilja att hon var det. Och jag vet att Anna och Agnes ser Kicki som en syster.

Viktoria

2 kommentarer:

majsen sa...

Ni vet att jag kommer - M i NY

Viktoria sa...

toppen vad kul, vi ser fram emot det