onsdag 4 november 2009

Onsdag.

Idag har vi varit å badat, tyvärr så följde inte Fru Fundersam med, varför??? förstod jag inte , men jag tyckte att hon pratade om svinviruset. Det går inte så bra att prata per telefon, för då ser jag inte hennes kroppsspråk.
Vi hade iaf jättemysigt å Axel är som en fisk i vattnet, å så blir jag så full i skratt åt honom.
För han är precis som Pontus , när alla barnen livas å kivas där så står han lugnt å stilla å tittar på.
Han tränger sig aldrig före, och lämnar gärna företräde till någon som har bråttom , bråttom.
Och han går omkring med ett leende på läpparna hela tiden.
Sedan har han börjat på att vilja leka själv med vänner å jag får inte vara med längre.
Så nu blir det bara att finnas till i bakrunden å titta på.
Efter lunchluren städade vi lite ute.

Nu sitter jag å väntar på att Anna ska logga in på Skype så jag får se å prata med henne.
Den andra sötnosen får man aldrig se.

Fru Walterstad




1 kommentar:

Pontus sa...

Ang filmen så var det "Canadas worst driver" som vi kollade på och aldeles innan jag började filma så var Axel riktigt engagerad, getikulerade och pratade då dom krockade omkring bilarna i programmet.