lördag 28 november 2009

Löööördags mys.

Pontus har fortfarande feber så han har tagit det lugnt idag.
Men Axel å jag har varit ute i lekpark, ute på långprommis lånat 20st böcker på bibblan och lekt med lego.
Och när allt detta var gjort så fixade Pontus en otroligt goood fisksoppa med saffran i.
Så det blev en riktig mys lördag ändå.
Nu sitter vi framför brasan å tittar in i den, Axel äter välling och snart ska vi se på Flickan som lekte med elden när Axel har somnat.
Jag fick även en jättefin bukett med blommor idag av min bästa make.

Sedan har jag ett sorgebesked Fisken Anna har även hon kastat in handuken.
Så nu är det bara Markus kvar igen, jag önskar min nya fiskar i födelsedagspresent.
Jag fattar inte varför det bara är Markus som överlever , kan dom få för lite mat?

Sedan så har Fam Perfekt börjat julpyntat, ska bli spännande att se hur det blir i år.
Annars så är det inte mycket julstämming här, gräsmattorna är gröna och det är varmt.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

hahahahah stackars fiskar... Ni dödar ju allihopa !! :P hahah <33