fredag 20 november 2009

Men vad är det som händer.

Andra kvällen irad som Pontus å jag somnar med Axel. Med kläder å allt på.
Ändå kännde jag mig såååå stark å pigg. Märkte inte ens att jag somnade.
Nu har jag städat klart huset , tänkte väl hoppa in i duschen snart, ev tona håret.
Sedan blir det nog fika å utställning på schemat.
Pontus skulle sluta tidigt idag och komma hem kl 16oo.

I morgon blir det upp tidigt å packa , sedan sticker vi till Mount Tremblant , för en helmysig helg med flickorna.

Fru Walterstad

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas ni får en mysig helg!
Förväntar mig en bild på nytonade håret också! :-P

mampama sa...

GRATTTIS plutte på namnsdagen....
kramar från pamapa
idag har vi gjort köttbullar till jul,det var 2,5kg köttfärs jabadabadoooo,det blev inte tusen stycken men inte långt ifrån..mamma fick för sig att dom skulle vara spelkuls stora phuuu..

svårfar sa...

tona inte håret,nu när du äntligen har fått ordning på färgen...

Tanja sa...

Jaaaa, vill också se en bild på vackra fru Walterstad med nytonat hår!
Hoppas ni får en riktigt mysig helg. Nu är det fredagsmys :)

Mislim na tebe, miss you, Saknar dig Puss

/Tan your fan ;)