torsdag 12 november 2009

Julmust.

I dag är det kyrkis, sedan funderar jag på att åka till IKEA å köpa julmust. Har fått i uppdrag av min make att köpa och han har sagt att jag får köpa hur många jag vill. Och jag vill ju inte göra min make besviken så det är bäst att jag gör det idag , annars lär de väl ta slut , för ifjol fick vi inga alls.
Annars så är det väl inte mycket som händer här.
Jag har gått ner ett kg till, men det går segt fram. Men jag har ju all tid i världen såååå.....
Huvud saken är väl att jag går ner. Dessutom har jag inte gjort många förändringar heller.
Jag har slutat med mjölk vilket visade sig vara väldigt bra för mig. För nu har jag inga som helst problem med magkatarr och uppsvullen mage(ibland kunde det se ut om jag var i 7månaden)
Och så är jag ute å går varje vardag minst 3km. Mitt nästa mål är att hålla dennna vikt nu ett par veckor och sedan gå ner igen 1 kg.
Mitt slutgilltiga mål är att gå ner 5kg till om det går, just nu är jag glad bara jag går ner 1kg till och ett kg till å ett kg till. Delmål .



Fru Walterstad

4 kommentarer:

majsen sa...

Godmorgon Viktoria,

hoppas att du far en harlig dag :-)

Jenny sa...

Mmmmm va gott med julmust! Ja lika bra att bunkra upp! :-P Min make skulle inte heller överleva jul utan julmust. ;-)

Vad duktig du är som går ner i vikt! Jag försöker också kapa några kg. Vad har du för målvikt? Har för mig att vi var ganska lika i vikten du och jag. :-) Jag var upp på 100 vid förlossningen. ;-) Nu är jag på 77. Men vill ner 3-4 kg till iaf.

Viktoria sa...

jag var uppe i 106kg å då slutade jag att väga mig , men jag väger 82kg nu.
Och mitt mål är väl 77kg det du är på nu.

svårfar sa...

jag bantade idag 17kg.var på banken med växelpengar,nu väger jag 93kg tjohoo....