fredag 27 november 2009

Fredag

I dag är Pontus hemma då han har feber.
Själv har jag varit på IKEA å handlat lite ljus och mat mm.
Sedan har jag julpyntat eftersom det är första advent på söndag.
Tänk nu är det bara 2 veckor kvar tills Anna o Agnes kommer hit.
Har jag talat om vilka duktiga barn jag har?
Inte....... Då gör jag det nu.
Agnes har höjt sina betyg och lärarna säger att hon är sååå... duktig.
Anna sa idag att hon hade fått reda på hur det gick på matte provet.
Och som vanligt hade hon MVG. Det blir nog skönt för dem att ha jullov snart då de pluggar hela tiden nu och har flera prov i veckan utöver sina läxor.
Ju närmare vi kommer dessto mera längtar jag efter dem.

Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

Ja det ska verkligen bli skönt ! Jag saknar verkligen efter er också !! <33