tisdag 10 november 2009

Laser....

Nu har jag varit på en till laserbehandling på mina ben, men eftersom maskinen gick sönder förra gången efter halva behandlingen så fick jag denna gratis plus de ytliga blodkärlen under ögonen.
Så då passade jag på att göra bikinilinjen också.
Tänk att detta är det bästa jag har gjort för mig själv , jag tänker på det varje dag hur skönt det är att slippa raka sig , klådan, och stickset när man ska sova. Tänk att jag rakade benen nästan varje dag förut , vilken tid jag sparar.
Jag önskar att alla som har mycket hår skulle kunna göra detta.
I morgon vet jag inte vad det blir , men jag vet att vi ska vara ute iaf , för det är så fint väder , varmt och soligt.

På lördag är vi bjuden till Egla å Mark på brunch, det ska bli mysigt.
Och nästa vecka ska både Pontus å jag rengöra tänderna å polera dem, ahhhh härligt.
Och helgen därpå ska jag iväg med tjejjerna på spa , middag å bo på hotell i bergen, längtar.

I dag är det precis 5 veckor kvar tills Anna å Agnes kommer, tjohoooo......lalalala...la la la....


Fru Walterstad som vill att 5veckor ska flyga förbi.

1 kommentar:

anna sa...

hihi jaa jag med !!

Men om du ringer till mig så kan vi prata om lasern :)<333