söndag 8 november 2009

Den 9 November 1995















Den 9 Nov för 14år sedan , var en av mina lyckligaste dagar i livet.
Då föddes nämligen Anna Agnes Elin Wilhelm. Hon var världens sötaste å hade så mycket hår ovanpå huvudet så vi kunde sätta dit en liten rosett.( förövrigt det ända barn som jag har kunnat gjort det med eftersom både Anna å Axel var flintis)
Från den dagen har hon förgyllt min tillvaro, och givit mig en massa skratt med sin underbara humor.
På dagis kallade de henne för Petra för att hon var så lik Peter, och hon charmade alla där samtidigt som det lyste bus i hennes ögon.
Hon har aldrig haft svårt att få nya vänner då alla dras till henne å vill vara i hennes närhet.
När hon sedan började att intressera sig för hästar så fick hon en egen ponny vid 8års ålder å sedan den dagen har hon alltid skött sina hästar in i minsta detalj och när man ser henne med hästar så är det magi, då hon blir ett med hästen.
Och hon har ett hjärta av guld, och duktig i skolan.
Jaaaaa...vad mer kan man önska sig av ett barn???? Inget.

Nu har hon varit ifrån mig/oss i ett år, å det värkligen känns i hjärtat.
Ett stort tomrum är det när hon inte är här.
Och jag vet inte hur jag ska stå ut med 1år till. Som tur är så kommer hon hit om bara en månad , till jul. Å då passar ju denna visa bra , eftersom det även är en av Agnes favorit artister.
Jag älskar henne av hela mitt hjärta.

GRATTIS MITT LILLA HJÄRTA.

1 kommentar:

Faster Sara sa...

Grattis Agnes!!