torsdag 5 november 2009

Haltvtid.

Har möblerat om lite , handlat på Walmart, varit på kyrkis , å nu sover Axel lunch.
Sedan ska vi åka å handla på Loblaws, mat i massor.
Men eftersom det är så pass mycket billigare att handla mjölk, smör , ägg mm på Walmart så blir det att man får handla på två ställen.

Annars så händer inte mycket, vi tänkte göra lite utflykter här på hemmaplan till helgen.
Ev åker vi till Mount Royal (tror jag att berget heter) inne i staden , och titta på utsikten över city.

Fru Walterstad.

3 kommentarer:

svårfar sa...

caisen tackar för vykortet....
idag var jag och tog 2:a grissprutan så nu får äta helgrillat svin om jag vill o det är något jag har längtat efter tjohooo....

Viktoria sa...

jasså , det är så.
Måste man ta två sprutor?
Nej men nu blev det helt annorlunda, nu måste jag tänka om igen.

majsen sa...

hoppas att ni akte till Montreal,

jag skulle ta sprutan