måndag 30 november 2009

15-dagar kvar.....

När vi vaknade idag så var det vitt ute, men 0grader. Så det lär väl tina bort snart. Men det gör ju alltid första snön, men det är skönt att den första snön har kommit , får nu brukar det gå fort.
Tänk i förrfjol när det var 4meter snööööö.... Ifjol var det också mycket snö och härligt väder, sol på dagarna.
Pontus tog min bil idag , för vi ringde i morse om service och byte av däck och vi fick tid på en gång. Så det känns ju skönt att få vinterdäcken nu är det har börjat snöööööat.
I morgon så är det jag som öppnar kyrkis och på kvällen har jag massage ahhhh..... det behövs verkligen nu för de sista dagarna har jag haft såååå ont i kroppen vilket gör det lite jobbigt att motionera , men jag gör det ändå. Själv tror jag att det onda beror på att det är väderomställning så det borde försvinna så fort kroppen blir van vinter igen.

fru walterstad

Inga kommentarer: