måndag 16 november 2009

Jag är så tråkig nufötiden.

Vet inte vad jag ska skriva om längre, tycker bara att det blir samma å samma hela tiden.
Kanske är det för att mitt liv just nu är bara sammmmmma å sammmmma.
Efter ett år i ett annat land som är det väl vardag igen nu. Det liksom händer ingenting nytt som jag inte redan varit med om nu när året börjar om igen för oss.

Jag hade tänkt att jag skulle filma sopåkarna någon dag men det är så svårt att pricka in dem då de aldrig kommer på samma tid på dagen.
Jaaaaa ni hör ju ....hrmf.... jag ska filma sopåkarna,men OWAAAAAAAWOOOO.....VAD SPÄNNANDE.

Just nu längtar jag till helgen då vi tjejjer ska iväg på ett mysigt hotell å spa.
Efter den helgen kanske jag har en massa spännande att berätta.
I morgon är det kyrkis, prommis, äta ,skita , sova
I bästa fall är det min tur att gå på bio i morgon.

Fru Walterstad

Sedan vill jag bara berätta att lilla lilla fisken Agnes simmar numera inte alls.
Tydligen blev det en skada i inlärningen när hon skulle simma runt runt och hon simmade rätt in i väggen.

3 kommentarer:

anna sa...

hahahahahahhhahhh ok :P

Jenny sa...

Jag tycker iaf att det är kul att läsa på din blogg varje gång du skriver oavsett om det blir samma nån dag! :-D
Ser fram emot film om sopåkarna!

disco sa...

haha håller med Anna, stackars fisk:(