tisdag 10 november 2009

Morfars pöjk....


I går skulle Axel snickra å dona , men jag blev tvungen att filma då jag tycker att han är så duktig på att spika och hålla spiken i en hand å hammaren i den andra.
Och om ni undrar vad han har i ansiktet så är det han själv som har målat sig med min kajalpenna.
Mycket fint , min lilla son har många talanger, troligtvis har han fått denna av sin far, för vi har ju sett hur duktig han är att måla sig.

Idag är det vi som öppnar på kyrkis, och sedan i kväll så ska jag på laser på benen, det var ju ett tag sedan nu jag var där typ före sommaren. Men det är inte så mycket hår kvar nu så jag hoppas att detta blir sista gången på benen. Tror jag kommer att fortsätta sedan med bikinilinjen.

I gårkväll var det runt 20grader här, konstigt känndes det för nu vill man ju ha vinter.
Och det verkar som jag inte är den enda som vill det , för någonting som är ännu konstigare är att folk har börjat julpynta nu, med utebelysning , rosetter och kransar. Jag har tom. sett en tomte. Lite väl tidigt för min smak, men alla är vi ju olika.


Fru Walterstad.

3 kommentarer:

anna sa...

hahahaha söööötungen !!
Men kollar ni på svensk tv ? :P
Jag saknar er !! <33333333

Faster Sara sa...

Axel kan få måla mina ögonbryn anytime!! :D

svårfar sa...

det ser ut som axel har en gaddning liknande mike tyson,frääänt....