torsdag 11 juni 2009

Wal Mart......

Wal Mart är ju en super bra affär här tycker jag, billigt och bra är det där.
Så nu ska vi fara dit en sväng idag , sedan åker vi vidare på andra affärer på förmiddagen.
På eftermiddagen tänkte jag att vi skulle sola och bada lite , känns inte som vi har hunnit med det riktigt. Och i kväll vet jag vad det blir för då ska det regna.
Kanske har vi någon bra film på lut?????

Nu börjar jag på att längta hem på allvar , ska bli så kul att träffa alla och att Pontus får lite semester, för det behöver han verkligen nu.
Sedan ska det bli spännande att ha semester tillsammans med bara Pontus när vi kommer hem igen , för jag tycker att vi verkligen inte har hunnit med varandra någonting alls det senaste året.
Synd bara att vi inte har någon barnis här i Kanada, så vi hade fått vara helt barnfri.
Men som tur är så somnar ju han ganska tidigt så då får vi väl våran tid då.
Det är inte för att jag tycker att våra barn är jobbiga , utan att ibland behöver man bara vara man å fru.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: