söndag 7 juni 2009

I går var det poolparty.

Men å vilket party.....Alla barnen badade och hade skojjjjj, livat värre var det.
Kubben vanns av Egla, Ronny och Oktavius.
Sedan blev det middag allt flöt på bra, och alla fick mat.
Jaaa jag tycker att det var en bra dag.
Och inte har Axel hostat inatt heller. Jag börjar på att hålla med Pontus att det är pennicillinen som som gjort det. Tänkte om vi skulle sluta med astmamedicinen ett tag , så vi får se om det blir hosta igen.
I dag funderar vi på att fara på ett större zooo... med lite mera exotiska djur. Men ingen mera än Axel å jag har vaknat än , tror jag ska gå upp å väcka dem nu.
Jag lägger in lite bilder senare idag om jag hinner.

Nu ska jag gå å röjja efter festen.


Fru Walterstad

1 kommentar:

anna sa...

för det första så var det väl ändå zackarias som spelade med egla och ronny ? och för det andra så heter han inte oktavius ? :S han heter oktavio :O !!!??