onsdag 10 juni 2009

Vattenland och valar

Anna är i skolan och har prov, Axel sitter å leker med sina kuler, Agnes är uppe och jag vet inte vad hon gör.
Själv sitter jag och planerar inför våran lilla minisemester till Quebec, det blir Kanadas största vattenland på lördag och ut med båt och titta på valar och in i djupa fjordar på söndag.
Det är bara hotell som måste bokas nu. Och att packa förståsssss...

I dag slutar Anna vid 1200 , då är det lunch och sedan ska jag på massage, sedan får vi se om vi tar en lite shoppning runda , för Anna måste lämna tillbaka sina skor som är trasiga.
Och Agnes måste få nya sommar skor då hon inte har några.
Plus att Anna har något ställe dit hon vill fara å titta på bh och troser vilket även jag är i stort behov av. Jag är även helt utan smink snart så det skulle vara bra att få fylla på det innan vi ska till Sverige.

Och jag är sååå förtvivlad , för jag hittar inte Nooomis doppresent , det är så typiskt mig att lägga den på ett säkert ställe så att jag ska hitta den , och sedan glömma bort vart det stället är.
För det är inte första gången det sker.
Men jag hittar den säkert snart , och jag har säkert lagt den på ett superbra ställe.

HiHiHi....Axel är så söt nu för han ligger å tittar på tv i sin sackosäck med en uppblåsbar haj, som han gosar med.

Fru Walterstad

3 kommentarer:

Johan sa...

hehe, har ju sommarlov nu! =D

majsen sa...

Vilken himla mysig liten familj ni ar! Hoppas att vi ses snart

Viktoria sa...

Ja det hoppas jag verkligen att vi gör.