måndag 8 juni 2009

Slöööö...dag.

Jag tror att alla är trött idag efter helgens bravader, Anna har nu kommit hem och hon tror att det har gått bra för henne idag på engelska provet , hon har ju examweek denna vecka så det är prov för henne varje dag i olika ämnen.
Agnes har man nästan inte sett på hela dagen, hon längtar efter sin ponny och vill rida.
Själv längtar jag tills vi får ett eget hus igen , så man har någonting att göra och pyssla med.
Jag tycker ju att det är så kul att renovera och planera å dona.
Sedan vill jag ha en hund igen , saknar det så otroligt mycket.
Och jag vill ha ett deltidsjobb som passar min kropp.
Sedan är det ingenting mera jag vill ha , för sedan har jag allt jag vill ha redan.
Det skulle då vara en högre ämnesomsättning isf.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: