måndag 8 juni 2009

20.02

Jag for aldrig till någon doktor för jag orkade inte så jag ringde, och frågade om det var möjligt att ta det på telefonen ist, för det var ju bara svaren på blodproven jag ville ha.
Så jag fick lämna ett medelande på en svarare vilket jag gjorde.
Så efter några timmar ringde en sköterska upp mig, och frågade om jag ville tala med doktorn.
Ja sa jag. -Då kostar det 35dollar, svarar hon.?????????????
Men jag vill ju bara ha reda på blodproven, 35dollar.
Så då frågar jag om det är någonting fel på proven , ringer ni inte då till pasienten och talar om det.
Jo ,då ringer doktorn, svarar hon. Och då är det tydligen gratis.
Så då ville jag inte prata längre med doktorn.
Jaaaaa, det är lite konstiga system de har här ibland.

För en stund sedan for Axel , Agnes å Pontus iväg på en tur till en glassbar.
Men Anna å jag var inte sugen på glass så vi stannade hemma och var tråkiga.

I morgon kommer iaf frissan Elisabeth hit och fixar till Mayali och mig i barret.
Sedan blir det bio på kvällen.
Det ska bli regn i morgon, så jag vet inte vad vi ska hitta på på dagen.

Vet inte vad jag ska skriva om längre, hittar inget roligt.
Det blir bara samma å samma hela tiden.
Men i morgon ska jag iaf gå igenom elen i detta hus med er.
Och jag lovar att det kommer inte bli tråkigt, för på vissa ställen kan det tom. bli lite läskigt.

Sedan tror jag att jag ska börja på att måla igen, det skulle vara kul, är även sugen på att handla lite gammmmmla möbler å fixa till dem, eller göra egna möbler.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: