tisdag 2 juni 2009

Nu har solen gått ner och det börjar på att bli mörkt.

Axel har precis somnat, och som det lilla matmonster han är så var det ju inget problem med den flytande penecillin , eller jo förresten, han började på att grina när han inte fick mera. Konstig typ.
Sedan har vi nu övergått till den oranga astmasprayen. Så nu får vi se hur det går i natt.
Anna å Agnes har gått på 3D bio, och själv har jag sådan huvudvärk att jag tror att jag ska gå å lägga mig, tror att min röda vecka är på väg.
Idag har det satt dit staketet runt poolen, det blev inte fint men hellre det än att gå omkring å vara orolig hela tiden att Axel ska trilla i.
I morgon så får vi se om dom kommer å fixar det sista med poolen så är det bara att bada sedan.

En helt annan sak är att den 1Juli så kommer mobilägare här att bli tvungen att betala för att ta emot och skicka sms, vilket är helt vansinnigt tycker jag, då det hela tiden kommer sms med rekalam mm mm som man inte vill ha.
Det är väl nog med att man måste betala för att prata som mottagare, dvs att ringer jag till någon här så får den personen betala lika mycket som mig när vi pratar med varandra.
Och det gynnar inte mig , då jag aldrig ringer till någon , men en massa ringer till mig.

I morgon funderar jag på att fara på zoo eller om vi tar det nästa vecka då Axel är lite friskare.
Vi kanske solar ist.

Nej nu är det dax att sussa.

Nu är det bara 2veckor kvar tills vi kommer hem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: