lördag 20 juni 2009

Midsommar dagen.

Nu är vi här i Sundsvall sedan två dagar, men vi har redan hunnit med en massa saker.
När vi kom hit så stor alla svärisar å väntade på oss, vilket var jätte kul.
Resan gick väldigt bra hela vägen och Axel var sååå snäll.
Väl hemma i Essvik så blev det pannkaka å ärtsoppa och lite mys pys.
På midsommar afton så var vi på namncermoni för Noomi (bilder kommer senare)
ÅÅååååå det var sååå fint , och alla människor som var där var så himmla trevliga och roliga, jag verkligen trivdes där, och fick hålla i Noomi för första gången och hon var mycket finare i värkligheten än vad jag trodde , mindre också.
Senare for vi hem och myste ute bland små jävlarna som ville äta upp oss.
Även Pontus bror med famlij är ju här i Essvik nu, och barnen har blivit så stoora och fina.
Axel stooor trivs här med kussarna.
Så idag har vi varit och träffat Agnes häst Fanny för första gången, och jag tror att jag är kär.
Ni fattar inte vad söööt hon är och snabb som en F1 bil. Ska bli kul att få vara med i ett par veckor, ev ska vi tävla på onsdag i hoppning.
I morgon så är det våran tur att laga maten här i huset och efter det far vi å rider med Agnes , sedan bär det av till Gåltjärn för middag där, tror att jag kommer att sova där medans Pontus ville gå på vuxendagis med vänner på kvällen.


Fru Walterstad

1 kommentar:

majsen sa...

Gott att hora att ni har det bra :-)