tisdag 23 juni 2009

Tisdag....

Sprungit 2,7km idag, Kim sprang över en mil ...puh........ fattar inte hur hon klarar det.
Jag tror aldrig att jag kommer att kunna springa så långt, men jag tänkte att jag skulle satsa på 5km , i morgon ska vi springa igen då ska jag försöka att springa 3,5km ,hmmm...kanske.

I dag har jag även fått träffa Kicki , å det var såååå kul, vill träffa henne mera, vi får se om hon hinner. Fick även träffa min nya mågämne, vilket visade sig vara en jätte fin och trevlig kille.
Och det bara sprakade om dem, det var så kul att se. Jag är så glad för deras skull.
Och önskar dem all lycka.

Nu sitter vi å äter Polly och kaker och tittar på Morden i Midsommer.

Vi ska även fara till Norra Berget i morgon och leka lite med Ester å Petri.


Fru Walterstad

Inga kommentarer: