fredag 12 juni 2009

I går.

I går åkte vi till en affär där det var super duper rea på underkläder. Rean har hållit på sedan i mitten av maj , ändå var det lång kö för att få komma in i affären. Pontus å Anna har varit där en gång förut men då var det så lång kö att de vände och for hem igen.
Med ordningsvakter mm. När vi kom in så var det låder över allt med olika storlekar.
Alla BH:sar kostade 5dollar och alla troser 1dollar, och i bra kvalité.
Det var helt galet där inne. På ett ställe så tog de fram nya lådor och folk belv som galen dit, och på ett naffs så var allt slut i lådorna , jag han inte ens se vad det var för någonting i dem.
Var å en som gick in fick en säck var som man skulle stoppa i alla saker i.
Jag köpte 5stbh och lite troser för 30 dollar, det är inte ens vad en bh kostar i vanliga fall.
Anna å Agnes passade också på att handlade lite.

Sedan var jag på laser, men min kropp är lite konstig just nu, jag har ju en väldans värk i den.
Men när hon skulle köra laser på benen så kännde jag ingenting alls, även fast hon körde på max. Vilket man i vanliga fall inte ska klara av, och då kännde jag ingenting alls, jag fattar mig inte på min kropp, varför kan jag inte känna vanlig smärta som alla andra?????
Är det inte konstigt?

Och inatt var Axel dålig igen, stackarn, så Pontus har varit uppe hela natten och gått omkring med honom, jag försökte med då skriker han bara på pappa , för det är tydligen bara han som kan. Jag försökte att ta över ett litet tag men han skrek så mycket att Pontus tog över igen.
Han är sååååå otroligt pappig att ni fattar inte. Dom är som ett, de två.

Så idag blir det nog en lugn dag för oss, Anna har sitt sista prov just nu, sedan är hon helt klar.
Hon har varit så duktig detta år tycker jag , för gudarna ska veta att det inte har varit lätt för henne.
Sedan ska vi börja på att packa lite.


Fru Walterstad

Inga kommentarer: