måndag 13 augusti 2012

Slut på semestern.

I dag är första arbetsdagen för Pontus å jag frågade honom om han tyckte att det kändes jobbigt men det tyckte han inte för han tänker bara att han är ännu ett steg närmare sin pappaledighet, för det är ju bara 4,5 månader kvar nu, vilken känns jättekul men å samtidigt så innebär det ju för mig att jag bara har 4,5månader kvar med Felix, så det gäller att mysa på nu.

I dag har vi varit å ridit med Agnes på Elton , hon ska börja på att rida den hästen 2ggr i veckan, vilket jag tycker ska bli jättekul, å hästen är ju suuuuperfin å duktig på att hoppa. Så vem vet snart så kanske det blir lite tävlingar igen, hoppas.
Det som var mindre bra är att Axel är allergisk mot hästar , har vi fått reda på idag , då hela han blev helt knottrig å klåda i ögonen, så nu måste jag ringa å höra hur man ska göra , om han kan fortsätta att rida men ta tabletter om det blir allt för mycket eller om han ska helt undvika att träffa hästar.
Det vore iaf väldans synd om han inte fick fortsätta då han var så duktig å verkligen gillade att rida å fixa med hästen.

Inga kommentarer: