torsdag 9 augusti 2012

Onsdag.

I går blev det nya äventyr då jag å pojkarna först åkte iväg med mormor och Margot på lite fina affärer och på ett mysigt kafe , jag fick även linfärg och allt som behövs för att måla med den av mamma, ska bli så spännande å se hur det blir och om det är så lättarbetat som dom säger. Burken är iaf suuuperliten och ska räcka till jättemycket vilket är svårt att tro , men vi får se.....
Sedan så blev det hockey för Axel å mig , morfar hade lovat att köra Victor till Ånge på vänskapsmatch mellan Medelpad och Jämtland (TV-pucken) så vi passade på att följa med. Iaf så var det roligt värre och dom riktigt utklassade Jämtarna , det blev 11-1 i slutresultat , å det säger väl allt. Så idag är vi lite trötta då vi inte var hemma förrän midnatt.
k
I kväll bär det av mot nya äventyr då Pontus å jag ska ut på date. Det blir partiduell mellan Miljöpartiet och Sverigedemokraterna , och vi hoppas verkligen att miljöpartiet krossar idioterna i SD.
Efter det så blir det två kortfilmer , mysig middag , och konsert med Loa Falkman och kammarorkestern. Sedan får vi se om kvällen avslutas med en romatisk styrdans vid åkanten.

Visste ni att pro-blem betyder före-lösning?????
Men just nu så känns det inte alls så, å jag har numera gett upp helt å hållet att lösa vissa problem i mitt liv. Å vet ni att det känns faktiskt ganska skönt att komma dit, för mycket energi går åt till saker som jag ändå inte kan ändra på. Så nu ger jag helt sonika faaan i detta  å går vidare.
Tror jag hade svårt med det förut då jag var rädd att missta någonting , men när jag tänker efter så mister jag ingenting som gör mig glad, utan egentligen bara elakhet,mobbing å bekymmer.
Men jag lyder min makes och kloka faders råd. 
- Det är ingen ide att diskutera med vansinne.
 


Inga kommentarer: