lördag 4 augusti 2012

Lördagsskojjjjj...

Vem vill åka ifrån Sundsvall , nu när det händer saker å ting hela tiden , vi har ju allt i vår lilla lilla stad, jag älskar denna stad numera å kan inte klaga ett dugg på att det inte finns någonting att göra för det finns numera saker att göra varje dag. Å alla fina uteserveringar å vår fina stadskärna. Jag är helt enkelt så jävla nöjd att bo där jag bor och stolt faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag tycker att Sundsvall verkligen har blommat upp.
I dag var vi på stan och Norrporten Arena där dom hade en massa uppträdanden med fina artister för barn å allt var gratis. Vi lunchade där med alla glada vänner.
n
Nu väntar vi på Anneli med sin nya kärlek å alla barnen , för dom ska komma hit å bjuppa oss på mat , å inte vilken mat som helst utan pasta med kokta mussolor, spännande värre. Efter det blir det Plumpspel och ev kommer Hanna å Fredde hit också å spelar med oss.

Tjohoooo......

Inga kommentarer: