fredag 10 augusti 2012

Date med maken.

Men ååååå... vilken mysig dag å kväll det blev trots regn. Men vi hade ju förberett oss på regn så det gjorde inte så mycket för vår del.
Partiduellen mellan SD och Miljöpartiet blev inställt , vet inte varför. Men vi såg en annan istället mellan KD och Sossarna, men den tyckte jag var väldigt lam å det blev ingen duell utan bara en massa upprepningar.
 Musikkrysset och allsången var ju jättekul och vi klarade hela krysset, tjohoooo.... så nu håller vi tummarna att vi vinner stoooorvinsten.
Dans uppträdandet var ju inte riktigt vår grej men lite kul var det ju iaf.
Kortfilmerna var bra , speciellt Bekännelsen var toppen.
Sedan kom vi ju till Kvällens klart största höjdpunkt Nordiska Kammarorkestern och Loa Falkman.
Oj oj oj oj oj oj.......det var härligt för örat, och det är någonting jag helt klart vill göra om , för det var första gången för mig som jag hör en kammarorkester live.
Efter det var det musikhistoria om alla rockisar som dött vid 27års ålder. Ganska bra faktiskt om man hade kunnat fokusera helt på det å lyssnat.
Och kvällen avslutades med Nordiska Kammarorkestern igen.
Tyvärr så blev det ingen romantisk dans vid åkanten för oss igår. Men kanske nästa år........
Jag fick fika på säng i morse ist av min älskling , å det var ju inte så tokigt det heller.
Lasslo kom ner  på kvällen med å numera har vi stoooora planer på en uppfinning vi tänkt ut och som kommer att göra oss miljonäääärer.....
NÄääääää... helt klart vart den en av de bättre kvällarna ändå denna sommar, myspys.....trots regn.



Inga kommentarer: