fredag 31 augusti 2012

Farside.

I dag åkte Pontus med sina Farsidekillar till Stockholm för nya äventyr å jag har inte hört någonting ifrån honom så jag antar att allt är prima liv där nere.
I dag har vi varit i stallet, lunch på Ikea , handlat byxor till Agnes, handlat mat innan Agnes åkte till Peter igen, riktigt mysigt att få vara med barnen idag.
På eftermiddagen åkte vi sedan ut till Kovland å hälsade på momme, moffa var borta då brossan hade bjudit ut moffa å Pontus (som han tyvärr missade nu då) på spa å middag och hockey på kvällen å vad som händer efter den vet jag inte ännu, men jag lär väl få höra i morgon då dom kommer hit.
Nu har jag precis sövt Felix å ska gå ner för att titta på film å äta godis med Axel.
I morgon blir det hockey för mig å Anette hela dagen , kul kul.


Här är en av Anettes fina pojkar , Micke när han tar sutdenten. Jäkla fiiiiiinunge.

Inga kommentarer: