måndag 27 augusti 2012

planterar så rygger går av snart.

I dag har Kicki varit hit å hälsat på lite, och hon är nu så stor att hon spricker snart.
Axel for till momme å moffa på en mysdag , själv var jag å Felix å handlade mat , presenter till Axel .
Axel den lille busen hittade förra påsen med leksaker som jag köpt trots att jag hängt den längst in under trappen och lagt en massa saker ivägen så att det skulle vara svårt att komma fram dit. Så idag så hade jag lagt påsen i tvrummet för jag tänkte slå in dem i morgon då det var meningen att han skulle sova över i Kovland men längtade hem så han fick åka hem igen. Naturligtvis så ser han påsen och med hans lasersyn så ser han ett paket, å när jag säger att han inte får titta på paketen så säger han - Men mamma jag såg ju bara benen på transformersgubben....hrmf han ser allt.
Sedan klagade han på mig att jag inte gömt dem tillräckligt bra.
Felix har nästan tagit sina första krypsteg idag , han står på alla fyra å vinglar så nu är det näääära.
I morgon är det dax för vaccin igen , så vi håller tummarna att han inte får feber igen.
Nu på eftermiddagen å kvällen så har jag planterat, mammas vän Clary hade tagit med sig tre stora fulla kartonger med planter till oss , å jättefina dessutom, så nu är dom i jord efter 4timmar . Puh....
Men bra blir det, Tack snälla snälla C för alla fina växter å saker som jag / vi fått av dig. Du är toppen. Å vi är såååå tacksamma för allt.

Inga kommentarer: