torsdag 4 februari 2010

Torsdag...

I dag blev det kyrkis, laser, å ingen middag med tjejjerna.
Men jag har fått uppleva två helt nya saker iaf. Först så har jag testat lactosfri mjölk , ååå vad underbart att få dricka mjölk utan att få en spärrbalong till mage. Och gott var det också.
För det andra så fick jag mina glasögon idag , å vad det var kul att titta på allt speciellt texter.
Man fattar inte föränn man har fått glasögon hur dåligt man ser. Å bäst av allt är att jag slipper kisa hela tiden, dessutom kan jag köra bil nu även fast det är mörkt, trodde aldrig att det kunde bero på synen att jag blev så bländad förut av mötande trafik när det är mörkt ute.
Men nu är allt som förr igen å jag kan köra utan problem.
I morgon ska vi till Eva, Julian och Claudia. Sedan är det väl fredagsmys som gäller.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Jossan sa...

Ja absolut, det är bara att komma förbi när du har tid =)