måndag 1 februari 2010

Florida...



I dag har jag suttit på planerat lite till Florida resan som vi ska göra i slutet av Mars början av April. ÅÅåååå... det kommer att bli sååå kul.





Tänk vad mycket vi kommer att få se, helt galet.
NY, Washington, Miami, Orlando, Jacksonville, Mexikanska golfen, Everglades Nationalpark, Kanske åker vi ända ner till Key West, ååå...alla fina beacher vi kommer att ligga på å sola med sand emellan tårna. Ja det ska bli ett äventyr att minnas i många år.
Funderar även på om jag ska ta å simma med delfiner, vi får se om jag törs.
Synd bara att Agnes inte ska med, jag tror hon missar en jättekul resa. Men men......
vi ska väl åka en sväng till sommaren med så då får hon väl se lite saker då.

Å nu är det bara två veckor kvar tills jag ska få se mina underbara flickor igen.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Jossan sa...

Jag är inte ett dugg avis! =P

anna sa...

ja guuud vad kul det ska bli !! Och jag vill bada med delfiner !! ;P haha <3