torsdag 18 februari 2010

I går...

I går kväll landade jag äntligen i Sundsvall efter en låååång resa hela natten å dagen.
Axel sov en timme under hela resan ,man han var helt otroligt duktig å snäll.
I dag har vi varit å tittat på hus , å alla vi tjejer vill ha det huset det blev tom. godkänt av pappsen. Nu gäller det bara att övertala min älskling.
Efter det for jag Anna Agnes och mamma till birsta å åt middag och gick på en liten runda.
Medans pappa å Axel var hemma å myste, å det var inga problem.
Nu sover Axel å mamma å jag å pappa sitter å tittar på tv, men jag orkar inte vara vaken mera nu så jag går å lägger med nu jag med.

Hoppas att du har det bra min stora älskling.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Pontus sa...

Japp det är bra med oss. Är på hotellet nu och ska åka iväg och hyra skidor/snowboard.