onsdag 17 februari 2010

Färdighandlat!


Nu har jag handlat klart. Hittade fin fina grejjer. Hjälm (Smith), goggles (Anon), handskar (Burton) och en kamera (Samsung) vart det, pengarna jag fick av mappa då jag fyllde år täckte bra precis detta. Var bra pris på grejjerna 70% på Goggles, 40% på Hjälmen och 30% på handskarna. Måste ju ha en kamera då jag ska iväg på ett sådant äventyr. Då har vi ju en till då Viktorias knakar ihop vilket jag kan tänka mig blir snart, som hon har användt den... men den har funkat bra än så länge.

Nu ska jag bara packa, tömma askan i spisen och städa undan lite. Få se om det blir nått skrivet under resan, vet inte riktigt hur vi kommer ha det med internet. Jag ringer hem så fort jag får läge (hittar en internet uppkoppling). Tjo flöjt allihopen!

3 kommentarer:

majsen sa...

Ses imorgon mannen

Systeryster sa...

Samsung är bra grejer det! Ha det så skoj nu bror! kram

Emma sa...

Jäklars vad avundsjuk jag är på resan. =) Ha det så jättebra!