onsdag 3 februari 2010

14.45.

I dag har Pontus varit till tandis på förmiddagen å när han ändå var hemma så passade jag på att handla lite mat, vi har en budjet på 200dollar i veckan till mat å idag så blev det 70cent över hahaha...en riktig rysare i kassan eftersom jag bara hade 200dollar i kontanter.
Sedan kom Mayali , Conner och Mikaela hit å lekte å åt lunch , det var jättekul. Kul att få sällis så man inte blir helt innsnöad i kolan.
Nu ligger Axel å sover middag, å jag eldar för fullt, tänkte elda upp all ved vi har nu under vintern så vi inte får så hög gasräkning. Men det verkar hjälpa lite, men många bäckar små......

I morgon är det kyrkis å laser som gäller , egentilgen så skulle jag gå på tjejmiddag med alla mammor på kyrkis men eftersom jag hade glömt bort det så hade jag bokat laser å det vill jag hellre gå på , tror att det är det sista på benen nu. Och så gör jag bikinilinjen sedan kommer jag att vara helt utan klåda ahhhh...härligt.
Och på fredag är vi bjuden till Eva ,Claudia och Julian på dagen, det ska bli kul.
Över helgen är det ingenting bestämt som vanligt, men någonting hittar vi väl på.
Jag hade hoppats på att få mina nya glasögon snart , ska bli så skönt att få ha dem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: