måndag 15 februari 2010

Måndag.

Har inte skrivit på några dagar nu, å det är ju inte likt mig.
I helgen har Emma och Jon varit här och på lördag gick jag å Emma å fixade naglarna.
Jag gjorde fotvård,pedikyr och manikyr , det tog 2,5timme och för det betalade jag ca 300kr.
Varför kan vi inte ha så här i Sverige så man har råd att gå på behandlingar.
Det är en sak iaf jag kommer att sakna ifrån Kanada, alla saker man kan göra för sig själv här utan att bli ruinerad.
I morgon börjar vi våran resa till Sverige, igår packade jag , men det är fortfarande lite kvar att packa , men det blir en light packning då jag är själv med Axel å vagn mm mm....
Ååååå...nu pirrar det i magen, men jag tror att det har gjort det några dagar för jag har fått restless leggs hela helgen och blivit tvungen att gå å lägga mig för att få stop på det.

I dag kommer Eva med barn, det blir kul så Axel får leka av sig lite.

I går var han så duktig då han ville gå på pottan 2gånger innan vi somnade, sedan i morse så var han torr i blöjan å det första han ville göra var att gå på pottan å kissa. Halva pottan blev full.
Lill gubben som börjar på att bli stor, tog även fram ett par byxor som varit på tooook för stor för Axel å nu är de precis lagom.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Emma sa...

Ha det så bra i Sverige! Flyg försiktigt!