måndag 22 februari 2010

Oj oj oj .....hur ska jag hinna med????

I helgen har jag varit ute i Essvik med Anna å Agnes, å i går var vi ut på Alnö till Magnus med fam. sedan följde A+A med hit till Gåltjärn.
Nu sitter jag å planerar lite inför denna vecka, är inte riktigt klar än men snart så.

I dag blir det birsta med Kicki på eftermiddagen följt av en middag med vin hos Nuttan och ev övernattning där.
Tisdag. åka å titta på Kickis å Dicks läga.
Onsdag. Melker å Axel å jag åker på drakborgen på dagen å Oscar, Victor, Anna och Agnes å jag åker på bio eller bowling på kvällen.
Torsdag titta på huset igen kl 1500, middag hos Anette , sova i Essvik t.o.m. söndag.
Fredag. Middag med Tanja å Carro, ska prata med Annelie om även hon kan följa med.
Lördag.-----
Söndag. Flytta Fanny till ett nytt stall.
Måndag. hälsa på Jossan å barnen. Lägga oss tidigt då vi ska iväg kl 04 30 till tåget för hemresa till min älskade make.

Tänkte även hinna med Katarina , Mari, å lite luncher också men det får väl bli en bonus om jag hinner.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

disco sa...

full fart fröken. Själv försöker vi träffa så lite människor som möjligt. Litar inte fullt och fast på Esters mage.

Unknown sa...

Var och vad för hus har du tittat på? Hur är det jämfört med det ni hade. Undrar Mirjam