måndag 8 februari 2010

Fat Slimmmmmer.....

Jag håller på att pröva någonting nytt. Jag tar nämligen örter för att bränna mera fett.
Och jag har inte känt någon större förändring förrän idag den 3dje dagen.
Man ska ju ta dessa örttabletter en om dagen samtidigt som man ska motionera också så ska det bränna bort mera fett än vanligt.
Så idag var det första gången jag motionerade sedan jag började ta dem. ÅÅåååå...jag kan bara säga att jag märkte förändringen WOW!!!! Efter halva min promenadrunda blev jag tvungen att gå hem då jag var helt dyngsur av svett, ärmana på tröjan var tom. helt dyngsura. Jag har aldrig varit med om att bli så svettig bara av att gå. Så nu är det väl bara att dricka vatten hela dagen idag.
Förhoppningsvis så går jag ner de två kg jag gick upp över jul fort.

Fru Walterstad.

Inga kommentarer: