tisdag 4 september 2012

kORS I TAKET!!!!

I går städade maken nere å Anna städade uppe förutom sovrummet då. Så nu kan jag slappna av en vecka till vad det gäller städningen. Dessutom sa maken att han tyckte att det skulle vara trevligt att gå till grannarna på kräftskiva på fredag......Tjohooo.....här leker livet igen.
Blev ingen jogging i går men kanske i kväll stället, vi får se.
Nu har halva dagen gått å jag har hunnit med att stooorhandla , skurat toaletten här nere som inte Pontus han med igår, planterat höstblommor i en fin ny kruka som jag fått av mamma.
Dessutom var jag i gooood tid till tandläkaren idag så god tid att jag var ett dygn för tidig, suck......
Så är det när man är slarvig å virrig.  Ja ja ja .... det får bli i morgon igen då.
Stackars Pontus bara som fick åka hem på lunchen i onödan, sorry älskling.
Nu ska jag slappa en timme innan det är dax att hämta Axel på dagis.
I alla fall så sover Felix numera hela nätterna ända till 06 tiden på morgonen å då ger jag honom välling å byter blöja så sover han en stund till.
Nu har maken satt på en film till mig , såååå... vi hösch....

Inga kommentarer: