fredag 7 september 2012

Dagen då Pontus friade till mig.

Och eftersom jag inte får av mig förlovningsringen så kan jag inte kolla vilket datum det var, men det var i Dec året kan ha varit 2006 , som ni ser så är jag värdelös att komma ihåg datum. Men jag minns stunden å dagen som igår. Det var nämligen en dröm som gick i uppfyllelse den dagen, jag fick se pyramiderna , som jag hade drömt om i hela mitt liv, å vad kan bli mera romantiskt än att Pontus ger mig en resa dit och friar till mig på just det stället?????? Han gick ner på knä å sa hela mitt namn å där slutar mitt minne av vad han sa för jag blev helt chockad , hade inte en aning om att han tänkte fria till mig. Visserligen hade han varit konstig hela dagen , men jag fattade ändå inte varför.  Å jag sa jaaaaa så klart , nu är vi här några år senare å vi har hunnit med en hel det vill jag lova. Å Pontus har uppfyllt många av mina högsta önskningar å drömmar här i livet. Å vi är lyckliga.
En av mina drömmar var ju att flytta utomlands med flickorna så dom fick se å uppleva det , å det gjorde vi, vi flyttade till Kanada.
 Kanada vilket land.........vilken härlig tid , kanske den bästa tiden i mitt liv, (förutom att jag saknade Agnes så jag höll på att bli galen.) Å just det sa jag till Pontus i går , då sa han att hans lyckligaste år i livet är de år Axel å Felix föddes, vilket inte jag kan säga , visserligen är de de bästa dagarna i mitt liv när jag födde alla mina barn, men inte de år jag väntade pojkarna , de åren är bara ångestfyllda. Men jag är ändå glad att Pontus känner så. Kärlek.

Inga kommentarer: