söndag 2 september 2012

Äntligen är Pontus hemma igen.

Visst är det härligt att längta efter någon, det är ju då man inser hur tråkigt det är utan sin partner.
Tydligen längtade Pontus efter oss också , för han sa när han kom hem att han trots att han haft jätteroligt så är det ändå mycket roligare att vara med oss. Å vilken tur att det är så. Han sa att han mycket hellre hittar på saker med oss istället, men att det samtidigt är bra att göra saker själv så man ser vad man har där hemma. Å jag kan bara hålla med.
I dag blev det fotboll för Axel
Efter fotbollen så hade jag lovat Axel att han skulle få handla några legogubbar. Han fick nämligen i går gå å samla in alla småpengar som ligger lite här å var , vilket han gjorde å innan det var klart så hade han samlat in över 80kr. Så han fick själv gå in i butiken å handla medan jag stod ute på parkeringen då Felix hade somnat i bilen. Efter en stund kom en stolt pojke ut genom dörrarna med en liten påse i handen å han hade handlat två små gubbar, men bestämt sig för att spara resten av pengarna till en annan gång. Kul tycker jag att han redan tänker lite framåt när det gäller pengar.
Annars så har det inte hänt mycket , lite lekpark , lite sol, mm mm.

Nu vill maken mysa med mig å se på film, är sååå mysigt när han är så kramsjuk.

Inga kommentarer: