torsdag 17 maj 2012

Suttone maj.

I dag fyller Kickilina 26år, men vi ska fira henne när vi firar mormor, för Kicki hade främmande av sin stora syster med familj. Så det får man väl respektera.
I dag har jag varit på Birsta å handlat lite olika saker , hittade äntligen en vår , sommar , höst jacka som jag har letat efter så lääänge , den jag har nu köpte jag när jag väntade Anna dvs 18år sedan. Numera håller den på att falla isär helt å hållet.
Sedan köpte jag lite kläder till Felix han har ju vuxit ur alla kläder vi fick utav Viggo, så vi snart har han inte mycket kläder kvar, å det blir ju ett å annat byte per dag då han är ett riktigt kräks barn.
Men det som saknas nu är väl lite sommarkläder.
Axel fick 3st linnen då han har velat ha de för han hade inga alls. Och så ett par Crooks , å han blev så glad över dem att han ville gå ut på en gång  å testa dem, å efter några minuter så kommer han inrusandes å ropar - öööö.. du mamma , å så gör han en slängpuss till mig å rusar ut igen.
Han ska tydligen ha både linne å skor på dagis på tisdag.

I morgon har Pontus tagit ledigt och ev ska vi åka å handla utemöbler till Altanen, om vi hittar lite pengar på något konto som ligger å skräpar, det blir ju lite när vi måste handla allt nytt. Men å andra sidan så gör vi inte det heller så särskilt ofta , då möblerat inhandlades när jag bodde i Gåltjärn så även det är ju mellan 10-15år gammalt och har gjort sitt nu.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: