lördag 26 maj 2012

Lördagkväll.

Sitter här i ett tyst hus, Pontus är på jobb i natt, Anna är väl ute å festar som sig bör för en 18årig tjej som lever livet i sommarvärmen, Agnes stack till en kompis, Axel gick å la sig själv i kväll på egen begäran , vilket är toppen då han ska representera fam Walterstad på kusin Viktors konfirmation i morgon. Å så har vi den mista familjemedlemmen som ha slocknat i soffan bredvid mig.

Agnes fick sina första utomfamiljen kunder idag , och klippte lilla Loi och Jonas som skulle ha en 80tals hockey frilla, vilket hon klarade galant, jag blir så stolt när hon är så duktig, och imponerad.

I dag när jag for upp på bb för att visa bröstet så blev jag helt tagen av mina känslor som flammade upp i mig av dofter , ljud , stämning som var där . Jag blev så lycklig inombords å tänkte att det måste ha varit en stark å bra förlossning med Felix för det är då första gången jag går in på ett sjukhus å känner lycka. Tänk vilken lycka att ha så många fina barn som jag har, det är nästan så att jag inte kan fatta det. Jag är så otroligt lyckligt lottad , att just jag fick allt detta , plus att deras pappor är de bästa som finns.
Jag lever verkligen mina drömmars liv å väck mig inte för här vill jag vara tills the end.

Just nu är det härligt att bo där vi bor för staden pulserar av lyckliga unga människor som är på väg ut i livet, man blir glad.

Inga kommentarer: