lördag 12 maj 2012

I går var Felix å jag hos Jenny , Noomi och Viggo på kvällen då vi måste utrymma huset åt Annas födelsedagsmiddag med alla flickvänner. Pontus var på restaurang och Axel hos Svärisarna.
Strax före 2400 kom jag hem och möttes då av maken som precis även han kommit hem.
Här hemma syns det verkligen att det har varit fest , men jag träffade flickorna innan de gick ut å de var varken skrikiga eller konstig på något sätt , bara glada å trevliga.
I dag ska Axel på kalas till Ossian, annars så händer inte mycket , ska väl försöka att göra lite på altan ,men det blåser ju så in i bänken.
I går började Felix på att jollra, han är ju såååå jäkla go den ungen att jag vet inte vad.
Är så otroligt glad att jag har fått honom , han är verkligen mysig.
Axel är den perfekta storebrodern han älskar sin lillebror sååå mycket.
Nä nu ska jag gå ut å bygga lite altan igen så den blir klar någon gång , hoppas att pappa kan komma hit i morgon å göra slutet på den så vi blir klara någon gång, har ju hållit på nu i 3veckor.

Inga kommentarer: