lördag 26 maj 2012

Grillchill

I går hade vi så mysigt på vår nya altan. Det blev helt perfa för oss , precis som vi ville ha den. Och alla tyckte att det blev så bra. Vädret blev ju kanon å vi satt ute hela kvällen.
Men senare på kvällen så fick jag feber igen , men som vanligt så svettades jag ut det inatt. Men mitt bröst är ömt som tusan och är rödfläckigt så jag måste nog ringa sjukvårderådgivningen i dag. Blir ju så svårt att ta han om lillen själv när jag inte kan lyfta eller bära honom , då jag inte kan ha någonting emot mitt bröst, är nog med bara att röra sig då även det gör ont som faaaaan.

I går kväll så var barnen sååå snälla Felix gav inte ifrån sig ett ljud utan var nöjd hela tiden. Och Axel lekte med de andra barnen, och pratade både på ut och in andningen med oss vuxna. Matsan lärde Axel lite nya trix på skateboarden också.

Åååååå det är så mycket som jag vill göra  här hemma men det är ju alltid någonting med min kropp som sätter käppar i hjulen för mig. Jag är så less på att det hela tiden ska vara någonting.

Inga kommentarer: