fredag 25 maj 2012

FEber

I går var jag ju helt slut, men det har nog sin förklaring för på kvällen fick jag feber å frossa. Men det släppte i natt då jag svettades ut allt , får jag hoppas. Men jag har fortfarande ont i hela kroppen och en väldans huvudvärk. Så jag kommer nog att ta det lugnt idag , så jag orkar med främmande ikväll av Jonas med fam och Matsan och Maria. Ska bli så mysigt, vi ska sitta på vår nya altan å grilla.
Fast jag undrar vad det kan vara som gör att jag känner mig så nere i kroppen.
Tror att jag ska ta lite kolhydrater idag få se om det blir bättre. Har ju gått på GI turbo nu i 3veckor , ska bli skönt att få lite kolisar nu å bara köra GI som vanligt. Jag har ju gått ner 4kg på 3veckor varav den sista har jag stått stilla så det känns lite tungt , men skam den som ger sig , det är ju bara 8kg kvar nu till ruta ett. Det borde ju inte vara allt för svårt.

Inga kommentarer: