tisdag 8 juni 2010

Tisdag.

Åter en mysig å rolig dag.
Först var det kyrkis med mina killar, å sedan blev det en brummare på Donken.

Efter vi hade handlat å varit hos tandis så ville Axel cykla på sin fina trehjuling, så vi cyklade till en lekpark, där det var massvis med barn idag, vilket det aldrig brukar vara.

Men iaf , så var det bara större barn än Axel där , å de flesta runt 9år.
Men det stoppade inte Axel , han med sin humor charmade alla å innan det var klart så var han lekparkens mittpunkt......hahahaha.....jag kunde inte mera än bara sitta å titta på å njuta.
De stora barnen kallade honom för Tickel tickel, för han killade alla barnen , å de som inte blev killad blev ledsen å ansträngde sig extra mycket för att få vara i hans närhet.

Å Axel njöööt i stora drag å spelade Allan för fullt. Den andra mindre barnen fick inte vara med , för de tyckte inte att de fattade någonting....hihihihihi......
Ja jag skrattade å skrattade helt galet var det. Å alla tyckte att han var sååååå söööt.
De åkte kanan med honom å alla stod längs med kanan å försökte få honom att skratta åt dem.
Två av barnen åkte säkert kanan med honom 30gånger.
Å när det var dax att gå hem så kom två av barnen fram till mig å sa.
- Måste ni gå hem nu, han är väldigt rolig att leka med.
Å när han satte sig upp på cykeln å ropade Bye så vinkade alla åt honom.
Som ni ser så hade vi en toppendag i parken, och en underlig upplevelse både för mig å Axel.
Jag tycker att det var så himmla synd att jag inte hade kameran med mig.

Dessutom så var det första gången han var utan blöja när vi var ute på äventyr, vilket han klarade galant.
Så nu tänker jag försöka att köra stenhårt med potta å kallingar.

Men eftersom han inte sov middag idag så somnade han sittandes i soffan redan kl 18. så vi lär väl ha en vaken kille inatt istället.

Jaaaaa undra vad det blir i morgon , det var länge sedan jag hade så kul som jag har haft med Axel senaste dagarna.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: