lördag 12 juni 2010

I går hade vi den roligaste dagen på hela veckan.

Efter att ha städat en vånging så blev vi bjuden till Fru Fundersam.
Hon bjöd på sen suuuuuuuper god lunch med en massa olika Koreanska rätter.
Hon frågade tom. om jag ville ha ett glas vin. Men jag åt så det stod härliga till å till efterrätt blev det tårta.
När lunchen var avklarad ville Axel dansa å frågade om hon kunde sätta på lite musik.
Så Fru Fundersam satte på lite bra musik till dem.
Killarna bad oss att sitta i soffan , å när vi satt oss så började schowen.
Axel hade tagit en keybord, och Yohan en hockeyklubba som guitarr å en mickrofon att sjunga i.
Sedan fick vi världens uppträdande av killarna, jag blev så impad av dem.
Deras otroliga innlevelse för konsten. Axel dansade samtidigt som han spelade på keyborden å såg världsvan ut och ett superkonsentrerat ansikte. Yohan sjöng å spelade guitar i samma anda.
När den långa låten var slut så ställer de upp sig båda å bockar till publikens applåder.
Jag måste verkligen börja på att ta med mig kameran igen som jag gjorde förr.
Att en Svensk å en Korean som bor i Kanada å inte kan prata så bra med varandra kunde utföra detta nummer och som dessutom bara är 2åringar, är ju helt otroligt.
Jaaa det var klart den roligaste dagen denna vecka.

Att sedan Anna fick såååå fina avslutningsbetyg i 9:an gjorde ju inte saken sämre.
Hon fick 12st MVG och 5 VG, helt galet bra, Grattis Anna till dina fina betyg.


Fru Walterstad

2 kommentarer:

anna sa...

hihi tack :D fan va gulligt :') saknar eeeer !!!

Anonym sa...

vilka minnen ni kommer att ha fran Kanada (och en varldsvan liten herre).

kram fran big apple
majsen