onsdag 16 juni 2010

Onsdag.

Har fortfarande ont i halsen, så det blir en lugn dag idag med , vill bli frisk nu, för jag har såååå mycket som måste göras denna vecka. Som tur har jag en make som lugnar mig , vilket är jätteskönt.
Så det får bli som det blir denna vecka , vi har iaf varit i lekparken ett tag å lekt med de andra barnen, å nu ska snart Axel sova lunch å då tänkte jag passa på att sova en stund jag med, får vi se hur det går.
I kväll har jag laser och ev hinner inte Pontus hem så jag funderar på om Axel ska få vara hos Fru Fundersam en stund.
I morgon så ska vi ta med cars tårta till kyrkis å bjuda på för det är sista gången för oss där. Snyft.
Lite sorgligt känns det nog allt. Man har ju liksom börjat att känna alla där nu å fått så många fina vänner. Men så är livet.
Sedan är det tandis som gäller kl 12 , jag har inga hål men det är tandställninge som ska fixas.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: