söndag 13 juni 2010

En härlig helg.

I gårkväll var vi på en suuuuper god middag hos Mayali, jag måste bara få det receptet av henne å laga till er alla i Sverige.
I dag for vi till våran park där vi springer, å det var dax att testa mina nya springskor.
Å jag kan bara säga -VARFÖR har jag inte köpt nya skor tidigare.
Förut har jag fått kramp i benen efter 1km å ont i fötterna , det har gjort ont att springa.
Men idag studsade jag fram i spåret, och det blev två varv ist. för ett som jag brukar.
Å för första gången i mitt liv sprang jag över 4km. Och det känndes som jag lätt hade kunnat springa minst ett till. Men jag gjorde inte det för jag vill först se hur kroppen reagerar på denna länd. Vilket jag tror är bra. Känner ingenting än så länge iaf.
Skulle vara sååå cooolt om man kunde springa en mil innan sommaren är slut. Men det är väl att ta i men drömma kan man ju alltid göra.

Efter lunchen for vi å handlade det sista inför campingen, å till middag blev det grillning, som avslutades med ett dopp i poolen.

På kvälle somnade Axel i soffan helt utmattade efter en bra helg.

Nu är det bara 5dagar kvar tills vi sticker.

I morgon ska Fru Fundersam å jag måla om hemma hos henne , spännande värre undra hur det ska gå, hon har aldrig målat någonsin eller gjort något handarbete för den delen. Så detta blir nog en spännande dag. Förhoppningsvis så bjuder hon på lunch, mmmmmm......
Vad gör man inte för att få lite koreansk mat i magen.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Anonym sa...

harligt Viktoria, visst kommer du att klara 10km innan sommaren ar slut.

M i NY